i'm alive

Tjoho, jag lever! Men jag har inte haft någon lust alls för att blogga, så vi får la se hur det kommer gå framöver.

Under dessa veckor har det vart massa i skolan, jag har hängt med mina underbara vänner och så har jag börjat gå till gymmet lite oftar än innan och det var roligare än vad jag trodde. Så nu sattsar jag inför beachen 2011 ;) haha (om det nu kommer gå så bra...)

Imorgon kommer Hawaii gänget hem och det ska bli gött att få hem syrran igen, så imorgon blir det massa plugg och sen hämta syrran på flygplatsen!

P.s. det jag har uppdaterat om high school year kan jag medela om att det inte blir något, av lite olika orsaker b.la. att jag trivs så bra i skolan och lite annt!


Här är en bild på ny duschade mig! Nu ska jag städa färdigt på mitt rum och sen sova, godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Synd att det inte blir USA för din del... Skulle tycka att det var kul om du också skulle åka :) fika snart?

Puss

2011-02-09 @ 21:53:30
Postat av: Alida

Ja det är både tråkigt men ändå gött att jag känner mig säker nu på vad jag vill göra. Jag har hört att skolan är mycket svårare där och då känner jag inte för att åka dit och "kämpa" så mycket utan jag vill ha skoj, så det kanske blir USA efter gymnasiet istället, och sen kunde jag hamna vart som helst i USA men tanka på att jag sökte så sent :/!



Ja men fika tycker jag absolut att vi ska ta! hör av dig när du kan :)

Puss

2011-02-09 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0