min kväll

Idag har donsarna vart här, så vi har tillbringat eftermiddagen hemma hos lollan med fika och kvällsmat. vid nio tiden åkte vi iväg för att kolla på herrings som spelade ishockey match, efter det blev det Mc Donalds, mmm så gott! sen har vi vart i kyrkan och spelat biljard, bandy och tjötat. Så kvällen har helt enkelt blivit lyckad!

Imorgon skall jag och mamma tillsammans med några andra mammor och mina kompisar åka iväg till Hönö för att spendera dagen där och bara ha det mysigt. Hoppas ni får en bra dag, godnatt ♥ (godmorgon blir det nog för er, hehe... är det lov så får man stanna uppe länge ;))


Jag och goa Johanna, en av tjejerna som har vart här idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0