shopping

I söndags sa jag att jag skulle visa lite shopping från lovet, men jag har haft mycket i skolan denna veckan och lite annat. Jag har bland annat klippt och tonat mitt hår, det blev några centimeter på längden (det var så utslitet) och så tonade jag någon mörkare färg än vad mitt hår var innan.

Här kommer iallafall några dåliga bilder tagna med iphonen på lite shopping.


Gröna byxor från Saint tropez och jeans skjorta från Only


Rabens saloner tunika och t-shirt från Polo ralph lauren, båda fyndat på rean.


Melmelli underlinne

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittade du tshirten?:)

2011-03-03 @ 08:38:25
Postat av: Anonym

vart hittade du tshirten?:)

2011-03-03 @ 08:38:58
Postat av: Alida Claeson

Den är köpt på Nantucket :)

2011-03-03 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0