rea fynd

Efter att ha legat i soffan fyra dagar i sträck utan att göra ett skit så blev jag ganska så trött på det. Så jag bestämde mig för att storstäda på mitt rum som var ganska så stökigt och så passade jag även på att rensa i lådor och annat.

Samtidigt som jag gjorde det tog jag även bilder på lite saker som jag har shoppat nu efter jul på rean som jag tänkte visa. (Bilderna är väldigt dåliga med tanke på att jag har tagit kort med min iphone, men det får ni stå ut med)
Lisa Sandahl - Raglady, jag köpte den för farmor & farfars presentkort som jag fick i julklapp
Custommade - Tara
Nolita jeans - Tara
Tom joule stövlar
Mission skinnjacka - Raglady, jag lämnade tillbaka min väska som jag fick i julklapp (den var sönder) så köpte jag denna skinnjackan istället

Kommentarer
Postat av: Kristina

hej

om du skulle vilja sälja din tara topp så hör gärna av dig

mvh stina

2011-12-06 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0